There Can Only Be One… This one’s gotta hurt!

29 04 2008

Jason Kidd & Chris Paul. Is it just me, or is that a smirk on CP3’s face?

Advertisements

Actions

Information

7 responses

29 04 2008
fouledout

haha.. that’s gotta hurt.. the mavs are hanging on by a pinkie, and it should take long before they bow down out of the playoffs..

29 04 2008
withmalice

Indeed.

But how ’bout my Lakers? 😉

29 04 2008
fouledout

yeah.. pretty impressive.. first team to sweep a series this year.. props to your lakers man.. 😀

29 04 2008
fouledout

oh btw brumbygg9’s celts are tied 2-2 against the hawks.. this is getting interesting.. 😀

29 04 2008
withmalice

Yup… Rob cannot be happy about that.

29 04 2008
brumbygg9

very unhappy – they just didn’t bother to turn up in the last quarter. I still expect them to win the series but all of the momentum, and a lot of the respect they had earned, is gone.

30 04 2008
fouledout

@ brumbygg9
well the celtics will LIKELY win the series, but you gotta give it up for the hawks winning 2 games in a row.. the celts are not so unbeatable after all.. haha.. al horford is pretty impressive in this series so far, playing really great basketball.. seems like he’s not a rookie at all.. well rob, your celtics will win this series, it’s just great that hawks won 2 games to make the series more interesting..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: